سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

IMG_1756

***نسیم معرفت***

چه افتخاری بالاتر از این‌ که دست ولی امر مسلمین جهان بالای سر ملت ایران است


*حوزه علمیه اهل بیت آستانه اشرفیه

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه در دیدار  آیات عظام عبدالکریم فرحانی معاون آموزش و امور حوزه‌های علمیه کشور و عبدالفتاح نواب مسئول دبیرخانه شورای حوزه‌های علمیه کشور با وی گفت: افتخار ماست که دست ولایت و دست صاحب‌الزمان بالای ماست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آستان‌خبر، آیت‌الله محمدعلی امینیان بابیان اینکه دست‌های کوچک نظاره‌گر دست‌های بزرگ است افزود: اگر کارهایمان بر پایه اخلاص و قصد خلوص باشد موردعنایت ولی زمان خواهد بود و از برکات آن بهره‌مند خواهیم شد.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه استان گیلان با تأکید بر انجام‌وظیفه در امور حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: چه افتخاری بالاتر از این‌که دست ولی امر مسلمین بالای سر ملت ایران است و با عنایت الهی کارهای کشور به‌خوبی به انجام می‌رسد.

نماینده گیلان در خبرگان رهبری با تقدیر از کارهای خوب و چشمگیری که در حوزه‌های علمیه کشور به‌ویژه در گیلان انجام‌گرفته است اظهار کرد: از تلاش‌های حجت‌الاسلام لاکانی و دبیرخانه حوزه‌های علمیه گیلان که زحمات زیادی را برای مدارس علمیه استان تحمل می‌کنند تشکر می‌نماییم.

IMG_1733 IMG_1737IMG_1751

در این دیدار دبیر حوزه‌های علمیه گیلان...... گفت: آیات عظام فرحانی و نواب برای بررسی مشکلات و گره‌گشایی و رفع تنگناهای موجود به گیلان تشریف آوردند.

حجت‌الاسلام لاکانی افزود: یکی از برنامه‌های اساسی ما این است در شهرهای که حوزه علمیه ندارند سفیران هدایت را در آنجا داشته باشیم.

آیت‌الله سید عبدالفتاح نواب با ابراز خرسندی از دیدار با آیت‌الله امینیان گفت: شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور در برنامه‌های کاری خود سفر به تمام استان‌ها را سرلوحه کار خود قرار داده است.

مسئول دبیرخانه و نماینده شورای حوزه‌های علمیه کشور افزود: تاکنون حوزه‌های علمیه بیش از 20 استان کشور حضور یافته را از نزدیک با مسائل و چالش‌های حوزه علمیه کشور آشنا و بازدید قراردادیم و در نشست‌هایی آن‌ها را موردبررسی قراردادیم.

IMG_1747

در ادامه حجت الاسلام رضا بابایی رئیس دفتر آیت‌الله امینیان گزارشی از حوزه‌های علمیه آستانه‌اشرفیه ارائه داده گفت: حوزه علمیه اهل‌بیت در آستانه اشرفیه  با 12 استاد ثابت که 9 استاد آن کد دارمی‌باشند وبا 64 طلبه تا پایان سطح یک به فراگیری علوم دینی مشغول می‌باشند که امیدواریم در سال جدید آن را به دو برابر افزایش دهیم.

افزود: حوزه علمیه اهل‌بیت آستانه اشرفیه  با داشتن معاونت اجرایی، پژوهشی، تبلیغاتی و ...یکی از حوزه‌های برتر گیلان است و برای طلاب این حوزه همه امکانات رفاهی فراهم گردیده است.

لازم به یادآوری است که آستانه‌اشرفیه دارای دو حوزه علمیه برادران (جلالیه، اهل‌بیت) و یک حوزه خواهران هست.


http://www.rangeiman.ir/images/namavaran/yekta/1.jpg

این دیدار مربوط به ایامی است که امام در قم ساکن بودند و عده ای از علمای گیلان برای دیدار با ایشان به قم رفتند. در این تصویر 4 نفر از روحانیون گیلان دیده می شوند که به دیواری که در عکس دیده می شود، تکیه داده اند. از راست مرحوم حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی زاهد (امام جماعت مسجد حاج سمیع رشت)،‌ مرحوم حجت الاسلام و المسلمین پورجعفر از روحانیون رشت، آیت الله محمدعلی امینیان در حال ایستادن (امام جمعه موقت رشت در آن زمان و امام جمعه فعلی آستانه اشرفیه)، حجت الاسلام و المسلمین عبدالعظیم یکتا (امام جمعه صومعه سرا) در عکس دیده می شوند.


حجت الاسلام سیدهاشم بوشهری در کنار آیت الله مختار امینیان گیلانی


**کلیک کنید:(مطالب مفید)

 

http://www.dana.ir/News/191964.html




تاریخ : یکشنبه 94/3/17 | 3:5 عصر | نویسنده : سیداصغرسعادت میرقدیم لاهیجی | نظر


  • paper | رپورتاژآگهی | فال تاروت چهار کارتی
  • فروش رپورتاژ | بک لینک دائمی