سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

کد خبر : 15383 تاریخ انتشار : چهارشنبه, 27 آذر ,1392

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

 

رسانه‌های انقلابی باید نقشه‌های شوم دشمنان را افشا کنند

 

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، با بیان اینکه اصحاب رسانه همچون دانشجویان افسران مقابله با جنگ رسانه‌ای و نرم است، گفت: رسانه‌های انقلابی باید نقشه‌های شوم دشمنان نظام اسلامی را افشا کنند.

 

علی اسماعیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار «پیک دانشجو»، با اشاره به اینکه گیلان در عرصه اطلاع‌رسانی جز استان‌های پیشرو در کشور است، اظهار: در حالی در برخی استان‌ها تا چند ماه گذشته حتی یک روزنامه محلی وجود نداشت اما 9 روزنامه فعال در گیلان وجود دارد.

وی با بیان اینکه گیلان دارای رتبه نخست سرانه مطالعه روزنامه در کشور است، گفت: در حالی سرانه مطالعه گیلان حدود 90 دقیقه در روز است که این میزان در کشور 75 دقیقه می‌باشد و این موضوع نشان دهنده اهمیت مردم گیلان به مطالعه است است.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، همچنین سرانه مطالعه کتاب در گیلان را 13 دقیقه و 30 ثانیه در روز عنوان کرد و افزود: میانگین سرانه مطالعه کتاب در کل ایران تنها 13 دقیقه در روز است.

اسماعیل‌پور، با اشاره به وجود علما و دانشمندان بسیار در طول تاریخ از گیلان سر برآوردند، تصریح کرد: گیلان نخستین سرزمینی در ایران بود که دروازه‌های خود را به روی مکتب ائمه اطهار (ع) گشود.

وی با بیان اینکه گیلان دارای رتبه سوم تعداد بقای متبرکه و امامزاده‌ها در سراسر ایران است، افزود: مردم گیلان همواره در عرصه‌های مختلف پیشگام بودند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان مردم گیلان را حامی همیشگی انقلاب و ولایت دانست و گفت: حضور پرشور مردم گیلان در حماسه خودجوش 8 دی سال 88 و مقابله با فتنه‌گران نمونه بارز ولایت ‌مداری مردم این سرزمین است.

اسماعیل‌پور با بیان اینکه اصحاب قلم در گیلان همواره به ارزش‌ها توجه دارند، گفت: در 6 ماه گذشته حتی یک مورد تذکر به روزنامه‌های استان داده نشده است که نشانه قانون مداری آنها است.

وی با بیان اینکه باید فضا را برای بیان همه نظرات و تفکرات در چارچوب قانون فراهم کرد، متذکر شد: هرگاه اسلام به مخالفان اجازه اظهارنظر داده پیروز بوده است.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اصحاب رسانه را همچون دانشجویان افسران مقابله با جنگ رسانه‌ای و نرم دانست و گفت: رسانه‌های انقلابی باید نقشه‌های شوم دشمنان نظام اسلامی را افشا کنند.

انتهای پیام/




تاریخ : یکشنبه 93/1/3 | 1:0 عصر | نویسنده : سیداصغرسعادت میرقدیم لاهیجی | نظر


  • paper | رپورتاژآگهی | فال تاروت چهار کارتی
  • فروش رپورتاژ | بک لینک دائمی