سفارش تبلیغ
صبا ویژن



افسر پلیس مینیاپولیس به قتل جورج فلوید متهم شد- اخبار بین الملل ...

 

***نسیم معرفت***

 

 


*** شعار رهایی : نمی توانم نفس بکشم


کُشته شدن جُورج فلوید (George Floyd) توسط افسر پلیس مینیاپولیس در ایالت مینه سُوتای آمریکا


در چهارم خرداد 1399 « 25 ماه می‌ 2020 میلادی» دریک شاوین (درک شووین) افسر پلیس بی رحم  آمریکا در حدود 9 دقیقه زانوی خود را با فشار روی گردن جُورج فلوید چهل و شش ساله  ، سیاه پوست آمریکایی ، گذاشت و با قساوت و سنگدلی تمام در حالی که چند افسر دیگر تماشاگر این صحنه فجیع و دلخراش بودند موجب مرگ او شد . جُورج فلوید در آن حال که داشت مظلومانه جان می داد بارها گفت که : نمی توانم نفس بکشم . او اهل هیوستون (Houston) یکی از شهرهای تگزاس آمریکا بود . قتل مظلومانه این سیاهپوست و سایر سیاهپوستان آمریکایی که بارها به طرز فجیعی به بهانه های مختلف کشته شدند و می شوند حاکی از حاکمیت نژادپرستی در سیستم حکومتی جائرانه و ستمگرانه و مستکبرانه آمریکا می باشد . کشته شدن جورج فلوید و جمله نمی توانم نفس بکشم که او در حال جان دادن تکرار نمود موجی از اعتراضات گسترده در سراسر آمریکا و نیز در شهرهای مختلف اروپا را در پی داشت و مردم آمریکا اعمّ از سیاه پوستان و سفید پوستان و نیز مردم اروپا بر ضد نژاد پرستی شوریدند و نمادهای نژاد پرستی را نابود و تخریب کردند . جمله نمی توانم نفس بکشم  دیگر یک جمله ساده از حنجره «جورج فلوید» و یا «اریک گارنر» نیست بلکه یک شعار برای رهایی از ظلم و ستم و جنایت و خفقان و تبعیض نژادی و برقراری یک نظام عادلانه برای بشریت است . بشریتی که حقوق و حُریّت و آزادیشان توسط حکومت های فاسد و جنایتکار  از بین رفته است . امید است که مظلومان و آزادیخواهان جهان با اراده های استوار به اَشکال مختلف با ستمگران و مستکبران و حکومت های فاسد مقابله کنند و زمینه های نابودیشان را فراهم نمایند تا همه انسان ها در همه جای عالَم  نَفَس راحت بکشند و احساس آرامش و حُرّیت و آزادی و عدالت کنند . به امید چنین روزی . + اَلّلهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّکَ الفَرَجَ .

 

 

** آیت الله سید اصغر سعادت میرقدیم لاهیجی

 

************************************

 


گرچه ازظُلم بسی سینه نفس گیر شود
روز موعود همه جا عدل فراگیر شود

مهدی فاطمه آن یار سفر کرده ما
خواهد آمد که ظالم زمینگیر شود


************************************

 

*** موضوعات و عناوین فقهی و اقتصادی و اعتقادی و سیاسی و تحلیلی شبکه اجتهاد+مشهد مقدس+تنظیم توسط استاد سیداصغرسعادت میرقدیم لاهیجی+رجوع کنید به سایت حکیم زین العابدین عسکری گیلانی لشت نشایی+http://hakim-askari.rozblog.com/post/639 .+کلیک کنید .

*** موضوعات و عناوین اخلاقی و تربیتی و اجتماعی و اعتقادی و حدیثی+پایگاه اندیشوران حوزه+آیت الله سیداصغرسعادت میرقدیم لاهیجی


*** عناوین و موضوعات اخلاقی،تربیتی ، اجتماعی، سیاسی...+وبلاگ نسیم معرفت+آیت الله سیداصغرسعادت میرقدیم لاهیجی

 

*** مطالب حضرت آیت الله سیداصغرسعادت میرقدیم لاهیجی گیلانی+http://hakim-askari.rozblog.com/post/623 . +کلیک کنید

 

***کتابخانه اینترنتی آیت الله سیداصغرسعادت میرقدیم لاهیجی ....+کلیک کنید

 

*** تفسیر سوره کهف توسط آیت الله سیداصغرسعادت میرقدیم لاهیجی+ بر اساسِ «متنِ عربی کتابِ اَلمیزان جلد 13.علامه طباطبایی»+سایت سعادت میرقدیم ها+کلیک کنید  +

http://saadatmirghadimha.rzb.ir/post/8 .

 
***مقصوداز رَحِم دربحث لزوم ووجوب صِلَه اَرحام چیست؟+آیت الله محمد جوادفاضل لنکرانی+با اصلاحات  و حواشی  و اضافات توسط : آیت الله سیداصغرسعادت میرقدیم لاهیجی+سایت حکیم زین العابدین عسکری گیلانی+http://hakim-askari.rozblog.com/post/628 .+کلیک کنید .


***بیست نُکته در رابطه با قتل فجیع رُومینا اَشرفی حَویقی تالشی گیلانی توسط پدرش+نوشته دکتر احمد حاجی ده آبادی دانشیار دانشگاه تهران+سایت حکیم زین العابدین عسکری گیلانی لشت نشایی+http://hakim-askari.rozblog.com/post/651 .+کلیک کنید .

 

***مَقبُوله عُمَر بْن حَنْظَلَه و مَشهُورَه اَبُو خَدیجَه+آیت الله سیداصغرسعادت میرقدیم لاهیجی+سایت حکیم زین العابدین عسکری گیلانی لشت نشایی+http://hakim-askari.rozblog.com/post/653 .+کلیک کنید .

 

***راویان حدیث+راویان ثِقَه+راویانِ ضعیف+معیارهای حدیث شناسی+علم رجال و حدیث+سایت حکیم زین العابدین عسکری گیلانی لشت نشایی رشتی+http://hakim-askari.rozblog.com/post/659 .+کلیک .

 


*** چرا پدر در قتل فرزندش قصاص نمیشود؟!!+آیت الله سیداصغرسعادت میرقدیم لاهیجی +سایت حکیم زین العابدین عسکری گیلانی لشت نشایی+http://hakim-askari.rozblog.com/post/654 .+کلیک کنید .

 

***شعار رهایی : نمی توانم نفس بکشم+جُورج فلوید (George Floyd)+آیت الله سیداصغرسعادت میرقدیم لاهیجی گیلانی+سایت حکیم زین العابدین عسکری گیلانی لشت نشایی+http://hakim-askari.rozblog.com/post/660 .+کلیک کنید .

 



 

 

 

 

 

 




تاریخ : یکشنبه 99/3/25 | 5:57 عصر | نویسنده : سیداصغرسعادت میرقدیم لاهیجی | نظر


  • paper | رپورتاژآگهی | فال تاروت چهار کارتی
  • فروش رپورتاژ | بک لینک دائمی