سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یک لاهیجانی

اینجا وبلاگ یک لاهیجانی است. من یک مسلمان ایرانی ام. من فرزند میرزا هستم؛ افتخار می‌کنم در هوایی نفس می‌کشم که روزی، روزگاری میرزا در آن تنفس کرده است. بله؛ به گیلک بودنم افتخار میکنم. میرزا بخش اعظم هویت اسلامی گیلان است. او کمال یک گیله مرد است. میرزا یک لاهیجانی نبود، اما یک لاهیجانی باید که گیله مرد باشد. .:. در اینجا برای لاهیجان، برای گیلان و برای ایران اسلامی می نویسم.

 

{نقل از سایت یک لاهیجانی}

 

بخش مرکزی شهرستان لاهیجان دارای 5 دهستان آهندان، لیل، لیالستان، بازکیاگوراب و لفمجان است.

دهستان بازکیاگوراب  از 19 روستا به نام‌های:
انارستان، ایشگاه، بازکیاگوراب، بالامحله گلرودبار، بهادرکلایه، پایین محله گلرودبار، تبرکلایه، توستان، چفل، دراپشتان، دلیجان، دهسر، سادات محله، سرشکه، شکاکم، کلشتاجان، لاشیدان حکومتی، مالبیجار و میانمحله گلرودبار تشکیل شده است.

بازکیاگوراب 

بر اساس سرشماری سال 90 دهستان بازکیاگوراب  دارای 2804 خانوار و  8708 نفر جمعیت است. در لینک زیر فایل فشرده نقشه دهستان بازکیاگوراب آمده است. (برای دانلود روی لینک زیر کلیک نمایید)  




تاریخ : دوشنبه 93/1/4 | 3:38 عصر | نویسنده : سیداصغرسعادت میرقدیم لاهیجی | نظر


  • paper | رپورتاژآگهی | فال تاروت چهار کارتی
  • فروش رپورتاژ | بک لینک دائمی